Totaal aantal pageviews

dinsdag 30 oktober 2012

Poging tot een kledingstuk

Ooit heb ik eens een patroon gevolgd... Het resultaat was: niet draagbaar (nouja, in je hand kon je het nog net dragen naar de vuilnisbak :) )

Nu heb ik nog een poging ondernomen om een jurkje te maken... Stof ben ik gaan kopen en aan de slag maar... Angst besloop mij toen een beetje om in dure stof te knippen en ik besloot om eerst de versie van het topje op een goedkopere stof maken :) (het patroon kon zowel voor jurk als top/T-schirt)

De verschillende patroondelen uit elkaar
De verschillende patroondelen op de goede manier tegen/op elkaar gelegd
Het patroon is net uit de stof geknipt. Nu nog alles op een goede manier aan elkaar krijgen en dan maar hopen dat het mooi is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten